Sometimes there's only one thing left to say.......p.s.i love you.......

Friday 23 November 2012

kenapa huruf besar dan tebal?



Hehe..ada yang bertanya kenapa  pakai huruf besar dan tebai kat blog ni(kalau boley nak buh lg besar hurufnya hu..hu..kurang nampak.sebenarnya.sebab tu la..rabun sikit..tapi dah kebiasaan lebih selesa tak bercermin mata.jadi kadang kadang lupa nak pakai cermin mata bila mengadap skrin  kecik tab ni.(laptop saya rosak..nak repair tak cukup budget lagi..hehe.lebih selesa pakai laptop.,skrin besar).jadi bila ada sesetengah blog kawan kawan menggunakan huruf kecik kecik,terus mengagau cari cermin mata..he..



Dan yang paling memerlukan untuk mendekatkan skrin ni ke mata adalah apabila ingin mempublishkan komen.hehe.kan ada yang kena buh huruf dengan nombor untuk buktikan yang kita ni bukan robot tu..he..memang tak nampak nombornya tu..adoi..kalau malas nak pi ambik cermin mata,kekanak ribena la yang tolong bagitau nombor apa.hehe..






Sekarang yang senangnya ambik cermin mata letak kat tepi.nak guna ambik ja.sebab memang kurang selesa bercermin mata sepanjang masa..( tapi bila pakai,rasa macam budak pandai pulak ni..huhu..)

(^_^)




8 comments:

  1. sy rs elok remove jer yg code bukan robot tuh sbb leceh jgk nak taip.. huhuh..biasa kalau spam google akan filter komen tuh..it would not make much diff actually letak ker tak letak..cuma set, registered user jer blh komen....heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..ha.kdg2 sya sampai 2,3 kali duk taip salah..jd lmbat sikit nak mempublishkan komen saya..huhu..kalau letak tu mknanya user yg x register xleh komen la ya?xdak la anonymous tu ya ummuaidan?betui ka? :)

      Delete
    2. Saya pun selalu taip salah code robot tu..huhu..saya tak boleh bukak cermin mata sebab bila bukak terus kabur semacam jadi rimas...

      Delete
    3. a'a,

      saya selama ni tak tau pulak yang saya ada buat setting untuk code tu....saya buang je. leceh pulak rasa. pada saya la.....keke. Dan part paling best bila dah taip sepuluh kali masukkan kod...semua salah...haru biru rasa. (@.@'')

      Delete
    4. Haha..best best..ingatkan saya sorang ja yang asyik duk salah buh nombor tu..kniedaz dgn ibu qistina pun sama jgk rupanya.. :D tu la bila buh duk salah ja..memang rasa x best..:D..

      Delete
  2. anonymous tuh akan pergi ke spam komen yang tak terpublish..just set kat bhg komen tuh..kalau hitomi tak remove jgk..nanti malas laa nak komen lagi..hehehe (ugut nie..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo..sya punya pun ada ka?ha..tak tau plak..nk remove kat mana tu?saya tak tau..tlg bgtau ummuaidan..hehe.. :D

      Delete
  3. takderlah hitomi nyer..kalau ade tgk kat bhg comments tuh..ade dibhg pd publish & spam..cek situ..

    ReplyDelete