Sometimes there's only one thing left to say.......p.s.i love you.......

Wednesday, 27 March 2013

buah tomato



Buah tomato yang menjadi....tapi pokok keding2...sebab tak buh baja..huhu


(^_^)



21 comments:

  1. assalammualaikum,
    sayangnya tu tomato..bubuhlah baja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam kak putei purnama...klu letak bja npk ok x kak?

      Delete
    2. tentulah ok.itukan makanan dia, bagi minum air lagi dan biar dia buat sendiri tapi mesti ada cahaya mata hari yg cukup..k.

      Delete
  2. Janji berbuah biarpun kurus..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..btui hainom..ras teruja dpt tgk omato tanam sendri...he

      Delete
  3. assalamualaikum,

    Dah berbuah tomato hatomi,buh la baja Insyaallah nnti besar sikit buah nye. Lama x Baca entry hatomi. Harap hatomi sihat walafiat. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam ibu qis...ok ja ibu qis cuma xdak entry bru..:-)

      Delete
  4. salam diana...pe khabar?
    berbuah dah tomatonya..nnt taruk la baja...pokok akan maintain berbuah lagi..
    sama sy punya..keding jugak..lps belai2 ngan baja dan pangkas mnr ranting yg tak elok..dah berbunga yang baru....take care..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslam nadia....nanti nk try letak bja npk....tima kasih nadia...:-)

      Delete
  5. assalamualaikum... diana..
    akak datang ni.. lama tak jenguk sini..
    ada 2 butir buah tomato dah nak besar ye.. okeh okeh.. simpan akak nak boh dlm meggie mee ye.. :P hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam kak nani...akk dgn safiya sihat?orite..ti simpan 2 butir tuk akak..hehe

      Delete
  6. salam hitomi..sehat ker...
    wah dlm diam dah berbuah yer tomato...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslam ummu aidan..alhmdulillah....ada 2 pokok yg berbuah ummu..mmg best sgt..:D

      Delete

    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  7. Lama tak singgah tengok pokok-pokok di blog ni...sihat ke tuan tanah?

    ReplyDelete
  8. wah.. bagus bagus.. saya belum berjaya lagi.. kena usaha lagi nampaknya.

    ReplyDelete
  9. pokok tu berada dlm bangunan ke??

    ReplyDelete
  10. ok lah tu....keding2 pun berbuah juga......

    ReplyDelete
  11. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete