Sometimes there's only one thing left to say.......p.s.i love you.......

Thursday 6 September 2012

benih kangkung dah bercambah..yeay..

Hari tu aku beli biji benih dari sebuah pasaraya..saja nak try tumbuh ke tak..aku beli benih kangkung,petola dengan labu air..aku semai 5,6 ari lepas.alhamdulillah..dah keluar daunnya..he..gembira tak terkata..aku semai dalam bekas telur ja..nanti baru aku pindahkan ke tepi pagar rumah aku ni.




Kangkung ni aku semai 6 biji ja benihnya..risau kalau kalau benih ni dah expired..rupa rupanya tumbuh juga..wah....







He..comelkan..haha..yang kat sebelah tu yang dah keluar skit tunasnya tu benih petola..tak sabar sabar aku nk bagi dia trail dekat pagar rumah ni..walaupun aku kurang minat petola,,tapi aku memang suka pokok pokok jenis menjalar ni.cantik sangat bila tengok penuh dipagar..

No comments:

Post a Comment