Sometimes there's only one thing left to say.......p.s.i love you.......

Thursday 6 September 2012

pancake..lempeng la..huhu...


inilah pancake yang berjaya aku wat pagi tadi..huhu...aku ikut resipi satu blog..aku takdak non stick pan.jadi aku guna kuali biasa ja..dan inilah hasilnya....dpt 8 keping pancake tu...(lempeng lagi sedap bunyinya ek..huhu..)sarapan pagi kitaorg ni...




sebelum dihias......



selepas dihias dengan penuh gaya yang berseni...he..


.pastu terus aku ngap..haha.....tengok la madu yg aku letak keliling pinggan tu...ha..nmpak berseni tak??haha.....jap lagi aku bagi resipi pancake ni....aku bagi gmbar banyak banyak ek......boleh adik aku yang amat berminat makan pancake ni buat untuk diri dia sendiri nanti.....

2 comments:

  1. salam berkenal yer.dr blog en. is, dah jd first follower dah...kalau ade ms jenguk2lah & follow2lah blog kita, nanti sy letak link awak kat blog ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam.trima kasih jd first follower :).sya dah follow blog ummu aidan..best..

      Delete