Sometimes there's only one thing left to say.......p.s.i love you.......

Tuesday, 5 February 2013

esperanza



Lama takda entri baru..kurang sihat sangat sangat.




semua pokok pokok sayur pun ditingglkan camtu je..tak berjaga..tak sapa nak siram,baja..huhu.sedih tengoknya....


Kering habis semua ditambah pula tak hujan.ni baru 2,3 hari hujan je...


Habis kuning...

Disebabkan masalah kesihatan dan sedikit permasalahan yang terjadi, maafla lama tak menjenguk kawan2 dan komen kat entri kawan2.buat masa terdekat ni mungkin takkan berblog buat masa yang lama.insyaAllah...kita bertemu kembali nanti..take care all my friend...

(^_^)



8 comments:

  1. Salam hitomi..
    sedih lak entri nie..dahla lam takder citer..
    apapun kami doakan agar hitomi kembali sehat dan semuanya kembali normal ya..take care ...

    ReplyDelete
  2. salam diana...semoga segala permasalahan kesihatan dan sebagainya yang diana alami terurai dengan baik satu persatu...sabar separuh dari iman...:D

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum Yana@hitomi,
    hemm keseluruhan lukisan yg terpapar dan menyentuh hati ini.
    Pertama sekali 'sabar' ya.Jaga emosi diri sendiri.Kalau emosi sihat dengan sendiri fizikal akan sihat.Akak doakan Allah mempermudahkan segala usahamurnimu.

    Kalau kita berjiran akak tolong siram sayur2 yg sedang menjadi dan subur tu..bukan susah pun, tuang air je..baja dah cukup tu..hehehe..mailah pos kat sini..kita jaga.

    ReplyDelete
  4. selamat beristirehat ye.....moga cepat sembuh......keluar dari permasaalahan yang ada......

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan urusan sahabat kebunku ini. Amin

    ReplyDelete
  6. get well soon and take care..

    ReplyDelete
  7. Harap semuanya di permudahkan dan di berikan kesihatan seperti selalu. :)

    ReplyDelete
  8. get well soon.... we will be waiting here 4 u

    ReplyDelete