Sometimes there's only one thing left to say.......p.s.i love you.......

Monday, 17 December 2012

pokok timun mini dan tomato ceri


Pokok tomato ceri dan timun mini yang dah tak muat dalam pasu..



Nanti baru nak letak kat tepi pagar



Tomato ceri yang tak muat dalam pasu dah.



Selain berkebun..,sekarang sibuk duk main game ni..POU...hehe..

(^_^)






5 comments:

  1. subur nyer...hijau jer...sy punya timun mini dah kiok...tomato pulak tak elok sgt..mcm bantut je...daun kuning2...apo lah nasib

    ReplyDelete
  2. lepas dah ubah tempat nanti, baru besar lagi pokok tu kan..
    psstt.. game tu best ek? nani dok main gold miner skrg ni.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Boleh juga dibuat eksperimen. Tomato dengan timun yang diubah ke tanah terbuka sejauh mana kelebihan hasilnya. Semoga semuanya berbuah banyak!

    ReplyDelete
  4. kena ubah nampak gayanya tuh sebab semakin besar dan mengambil space kan..terutamanya tomato tuh....
    nyempat lagi tuh main game..hehehe

    ReplyDelete